måndag 17 mars 2008

Indra och Våren











Något jag lärde mig ganska fort var vacker tass och sitt. Både matte och husse var väldigt nöjda med mig och jag har tryckt i mig mitt nya favoritgottis: Torkad lunga. Mycket smaskigt. Jag sover fortfarande mycket och snarkar en del. Ibland drömmer jag och då händer det att jag ylar lite, inget som stör. Jag är för övrigt duktig på att inte vara i soffan och absolut inte i sängen. Mattan under bordet hemma går däremot bra. En annan sak jag älskar är att tugga på pinnar men både matte och husse blir så arga på mig. De påstår att det inte är bra för mig! *tss* Bara för att jag kräker varje gång? Lite kräk har aldrig skadat någon och är jag snabb som blixten kan man ju slicka lite på det... fast då får matte något väldigt konstigt i blicken... Hade jag bara förstått vad det betydde... hon skrek något om äckligt innan jag blev förvisad till köket. Men moppen kommer fram när jag kräkts och den är ju lajbans!!
Bullenuss från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar