lördag 3 januari 2009

Valptiden

Här dyker upp lite bilder från Indras valptid som jag inte tidigare sett. En liten påminnelse om hur fort tiden går när man har valpar, hur spännande det var att följa hennes utveckling och hur oerhört frustrerande det kunde vara att tillfredställa hennes bus/lek/bit behov. Hennes färgspektra ändrades också rejält från månad till månad och vi var väldigt spända på hur röd hon skulle komma att bli. Vi kan ju avslöja att vi är väldigt nöjda med resultatet så här långt :)




Min vita knut älskar jag att sätta tänderna i. Jag älskar även att nafsa mamma...



Stolt över min vinst är jag här på väg in i mitt "hem" för att njuta lite avslappnade tugg och gnag



Jag orkar länge och givetvis är det skojigt att dra knuten från sida till sida! Ibland förstår jag inte varför matte släpper den och går sin väg?



Min blick säger allt: MER!



Matte vill kela, men mohaha-jag lurar henne varje gång! Arrgh



Jag älskar min bur



Den är alltid öppen och jag kan komma och gå som jag vill. Tyvärr gör verkar mina öron göra detsamma



Så här sover jag! Har du andra förslag? *Ja, här får man vända huvudet lite*



Nawww, matte tycker jag är sötast i hela världen. På något sätt känns det väldigt korrekt!



Husse tycker jag om att busa med. Här lär Husse mig att sitta, med got resultat. Efteråt fick jag mig minsann en mumsbit. Man får inte vara dum!



Men det är väl ändå sähär jag trivs bäst-i knäet på de som älskar mig över allt annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar